Dekonstrukcja tradycji na przykładzie reklamy Coca Coli

Dekonstrukcja tradycji na przykładzie reklamy Coca Coli

Masońska Coca-Cola, to jeden z głównych propagatorów panaseksualizmu zakorzenionego w ruchach LGBT.

http://ligaswiata.blogspot.com/2017/03/panaseksualizm-i-6-krokow-spoecznej.html

https://ligaswiatanews.wordpress.com/2016/02/15/coca-cola-by-masoneria/

https://ligaswiatowa.wordpress.com/2014/11/09/coca-cola-znajdziesz-etykietach-historii-firmy/

Nowa kontrowersyjna, globalna kampania reklamowa Coca-Coli, która wystartowała 2 marca, opiera się na założeniu dekonstrukcji słowa : tradycja.

http://swiatowaliga.blogspot.com/2016/07/poprawnosc-polityczna-dekonstrukcja-i.html

http://swiatowaliga.blogspot.com/2017/03/ideologia-poprawnosci-politycznej-i.html

“Zwolennicy”, a tym samym najemnicy ruchów LGBT, chwalą markę, za “integrację” patologii, ze społeczeństwem w ramach wymuszonej tolerancji wobec zła.

Manipulacja oparta na oknie Overtona opiera się na użyciu następujących elementach nakazu autorytatywnego :

– kieruj się “zdrowym rozsądkiem”, bowiem w innym przypadku, będziesz nietolerancyjny wobec zachowań uznanych przez prawo i medycynę za normalne, choć w istocie rzeczy są nielogiczne i amoralne.

– autorytet, nakazuje włączenie wszystkich jednostek w proces konsumpcji napoju, który jest symbolem “tolerancji i równości”, nawet jeśli mamy do czynienia z abstrakcyjnym i autorytarnym połączeniem patologii społecznej i wartości rodzinnych. Jest to obniżenie zachowań moralnych całej populacji do wymagań narzuconej i stworzonej sztucznie patologii (chemia i manipulacja psychiczna).

– produkt staje się symbolem powszechnej propagandy dewiacyjnych zachowań seksualnych, kierowanych do najmłodszych klientów przyjmujących autorytatywne wiadomości podprogowe jako wyznacznik zachowań społecznych.

http://ligaswiata.blogspot.com/2017/04/okno-overtona-i-kontrola-ludzkiego-umysu.html

http://depopulacja.blogspot.com/2016/11/wiadomosci-podprogowe.html

Autorytet marki i uzależnienie od mody, cukru i kokainy, zmusza do przyjęcia patologii panseksualizmu narzucanego przez ruchy LGBT.

Korporacje za pomocą komercjalizacji wszystkich czynników społecznych i dekonstrukcji wartość za pomocą modelowania słów i postaw społecznych, dążą do zmiany definicji człowieczeństwa i dekonstrukcji otoczenia, którego wartości zostaną przedefiniowanie i zmienione wraz z upływem czasu i dążeniem do anormalnego rozwoju nowych pokoleń.

Nie jest to nowy model inżynierii społecznej, Niemcy wchodząc na tereny Warmii i Mazur, germanizowali tylko młode pokolenie, wpajając starszym ludziom ideologie jednego języka, alfabetu i kultury.

Germanizacja nie polegała, na wpajaniu młodym pokoleniom reguł językowych, ale nawyków kulturowych, prowadzących do multikulturowości i zatarcia wartości moralnych oraz resztek tożsamości słowiańskiej … Przykład upadku Lechii, możecie porównać do upadku imperium Majów, Azteków, czy Komanczów …

Nieuzasadniona bierność jednostko pragnącej społecznej akceptacji, pozwala na wprowadzenie tolerancji wobec zła i akceptacji anomalii moralnych, które stają się rzeczywistością dla nowych pokoleń.

Od 2015 roku, w Holandii dostępny jest plakat reklamowy Coca Coli, prezentujący homoseksualną parę z dzieckiem, okraszony hasłem :

” Wybraliśmy szczęście zamiast tradycji ”

Jest to, typowy przykład manipulacji opartej na dekonstrukcji słownej, której nacisk został położony na wyparcie idei tradycyjnego modelu rodziny, na rzecz patologii, kojarzonej ze szczęściem pseudo wolność, opartej na nałogach, popędach i konsumpcji.

Inne przykłady reklam i manipulacji, które wywołały sztuczne oburzenie społecznej – wprowadzenie dyskursu społecznego poprzez podział społeczny :

1. Reklama Dolce & Gabbana pokazana wiosną 2007 roku, ukazała zbiorowy gwałt. Spot reklamowy został zakazany w Wielkiej Brytanii i we Włoszech … Cel : tabu skuteczniej przyciąga do rozmowy, niż racjonalny i logiczny powód, którego w takim przypadku brak.

2. Kampania Jean Christiana Diora, pokazana na wiosnę 2000 roku prezentowała lesbijki Gisele Bundchen i Rhea Durham, które wykreowały nowy trend oparty na wprowadzeniu nowego dyskursu społecznego promującego patologię ruchów LGBT.

3. IKEA pokazując, w jaki sposób para stara się pozbyć krasnali ogrodowych na rzecz nowych produktów meblowych i dekoracyjnych, wywołała liczne skargi od odbiorców zbulwersowanych poziomem agresji i zachowań antyspołecznych, które coraz częściej są promowane przez media i gry.

4. Reklama największego komercjalnego truciciela spożywczego – firmy masońskiej McDonald, wywołała kontrowersje wśród organizacji, które chronią dzieci.

Konsumpcjonizm podprogowy, promowany u najmłodszych widzów za pomocą agresywnej kampanii reklamowej, spowodował trwałe mikro urazy psychiczne. Nieodparta chęć posiadania zabawek, dołączanych do menu Happy Meal, spowodowała problemy psychiczne i agresywne zachowania najmłodszych dzieci.

5. Salon fryzjerski w Edmonton, w Kanadzie wywołał falę oburzenia prezentując kobietę z podbitymi oczyma, która zdobił podpis : ” nieważne co jej zrobisz, i tak w naszej fryzurze będzie wyglądała dobrze “.

Od tysięcy lat zabiera się wam kawałek po kawałku tożsamość pierwotną, zastępując ją zwykłym kłamstwem i standardami wypromowanych zachowań kulturowych i religijnych.

Coś, co nazwano tradycją ewoluuje dążąc do granic absurdu, konsumpcjonizm świąt, miłość okazywana pieniędzmi i pożądaniem, okultyzm religijnych obrzędów, chemia w jedzeniu, cukier i kokaina w Coca Coli, panaseksualni dewianci gwałcący wszystko co (nie) ucieka, tolerancja wobec zła, alkohol i reklamy przerywane filmem oraz wiadomościami od waszych bogów …

Dokąd zmierzacie w swoim zaślepieniu … ?! Bronicie nie tego co macie najcenniejszego, lecz tego co wam dano i narzucono, pies zamiast pilnować siebie, pilnuje budy i rzuconej mu kości …

Dajecie się chemicznie kastrować, medycznie piętnować, bo wmówiono wam, że lepiej zapobiegać niż leczyć, tylko jak leczyć i zapobiegać przez zalegalizowane formy depopulacji medycznej, spożywczej, farmaceutycznej, kosmetycznej …

Głupiec wierzy autorytetom i słowom, działającym na niekorzyść całego społeczeństwa, bowiem waszą rolą jest bezmyślna praca i wegetacja, przerywana świętami, wojnami i akcjami depopulacyjnymi …

Quo Vadis człowiecze …

Liga Świata
Dydymus
Samostanowienie i Samoograniczenie

Advertisements