Polish Truck, to dezinformacja …

Wczoraj napisałem :

“Niemiecka i Rosyjska telewizja rozpoczęły bezpośredni atak na Polskę. Badają sytuacje, aby wykształcić konkretny przekaz … Nie ma znaczenia, czy ciężarówką kierował Polak, ważne jest, że przekaz o polskiej ciężarówce poszedł w świat …”

Większość mi nie wierzyła i wmawiała mi, że każdy będzie wiedział, że to arab dokonał zamachu … 

Tak jak wszyscy wiedzą, że obozy koncentracyjne budowali syjonistyczni – faszyści, a w szkołach opowiadano wam, że to dzieło Niemców, a teraz mówi się coraz głośniej, że obozy były dziełem Polaków. 

Wystarczy tylko prosty schemat manipulacji, aby wpoić ludziom przez media dowolną legendę, uznając ją za oficjalną historię. 

Ja jednak bardzo dobrze znam sposoby kreowania medialnej manipulacji i dezinformacji. 

Od wczoraj Polska jest na drodze Syrii, Ukrainy, Palestyny, Iraku …

Poczytajcie sobie dzisiejsze zachodnie i rosyjskie dzienniki, obejrzyjcie zachodnie kanały i strony www, a to dopiero początek ataku na Polskę.  

Żarty i bierność się skończyły, albo mi ich albo oni nas …

Liga Świata

