Gazeta Wyborcza w rękach Sorosa

Gazeta Wyborcza w rękach Sorosa

Debile będą mogli czytać jeszcze więcej kłamstw, ponieważ Fundusz MDIF Media Holdings finansowany przez miliardera i spekulanta George’a Sorosa kupił 11,2 proc. udziałów Agory, wydawcy Gazety Wyborczej. 

Soros jak dobry znajomy Michnika odkupił akcje Agory od PZU, Nationale Nederlanden PTE i Aegon PTE. 

Agora zanotowała 5,6 mln zł straty netto ( 1 kw. 2016) wobec 1,3 mln zł zysku przed rokiem.

Instytut Społeczeństwa Otwartego finansuje działalność Fundacji im. Stefana Batorego, z którą związani są tacy ludzie jak Jan Krzysztof Bielecki, Bogdan Borusewicz, Andrzej Olechowski, Hanna Suchocka, Aleksander Smolar czy Radosław Markowski.

https://ligaswiatowa.wordpress.com/2014/11/23/george-soros-cala-prawda-o-niszczycielu-panstw-narodowych/

W innych krajach, jak np. w Irlandii, Soros przeznaczał ogromne sumy na organizacje promujące aborcję.

http://ligaswiata.blogspot.com/2016/01/planned-parenthood-pozywa-ekstremistow.html?m=1

W roku 2000 “Gazeta Wyborcza” wyróżniła George’a Sorosa tytułem Człowieka Roku. Laudację na cześć laureata wygłosił minister spraw zagranicznych inny mason prof. Bronisław Geremek. Soros był wielokrotnym uczestnikiem spotkań Klubu Bilderberg.

http://ligaswiata.blogspot.com/2016/05/kiezun-soros-i-kod.html?m=1

Wojna Zaprzysięgłych z Nikolaitami, jest coraz bliższa, ofiarą będzie głupi naród, nie potrafiący walczyć dla siebie tylko za kogoś …

Liga Świata

Advertisements